
- REKLAMACJE
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady, ma prawo, po uprzednim skontaktowaniu się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: sklep@elar-tech.pl bądź telefonicznie: +48 607 208 999, wysłać wadliwy produkt na adres Elar-tech PHU 43-190 Mikołów ul.Podleska 26
- Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć Wniosek reklamacyjny wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży (paragon lub faktura). Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz dzień jej powstania.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy przesyłki z reklamowanym produktem.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie, zgodnie z opcją wybraną przez Zamawiającego, naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów danego towaru), Zamawiający otrzyma zwrot równowartości ceny produktu lub zostaną mu zaproponowane inne, dostępne w sklepie towary w podobnej cenie.
- Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, otwierania należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Spisanie protokołu szkody jest obowiązkiem kuriera i nie może on odmówić jego spisania.
- ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny, informując o tym fakcie obsługę Sklepu Internetowego w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki oraz odsyłając zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
- W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający kontaktuje się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: sklep@elar-tech.pl bądź telefonicznie: +48 607 208 999 i odsyła na swój koszt niespełniający oczekiwań produkt (Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy) na adres: Elar-tech PHU 43-190 Mikołów ul.Podleska 26
- Zamawiający zobowiązany jest do odesłania towaru należycie zapakowanego wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz otrzymanym dokumentem sprzedaży (paragon lub faktura).
WYMAGANIA- Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania:
- posiadać komplet przymocowanych fabrycznie, oryginalnych etykiet papierowych i wszywek, zarówno wewnętrznych, jak i dołączonych do produktu
- nie może nosić jakichkolwiek śladów używania
- musi być kompletny tj. zawierać wszystkie elementy, w tym zapasowe guziki, zamki etc. o ile takie były do produktu dołączone
- nie może być zniszczony w żaden inny sposób
- Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni, poprzez uznanie rachunku bankowego, z którego Zamawiający dokonał zapłaty za towar lub rachunku bankowego podanego przez Zamawiającego na formularzu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
- Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania:
Formularz reklamacyjny do pobrania:
Formularz reklamacyjny.docxWypełniony formularz prosimy dołączyć do paczki i odesłać na nasz adres lub dostarczyć osobiście.