Reklamacje i zwroty
  1. REKLAMACJE
    1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający znajdzie w nim wady, ma prawo, po uprzednim skontaktowaniu się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: sklep@elar-tech.pl bądź telefonicznie: +48 607 208 999, wysłać wadliwy produkt na adres Elar-tech PHU 43-190 Mikołów ul.Podleska 26
    2. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć Wniosek reklamacyjny wraz z otrzymanym dokumentem sprzedaży (paragon lub faktura). Reklamacja powinna zawierać opis wady oraz dzień jej powstania. 
    3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy przesyłki z reklamowanym produktem.
    4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie, zgodnie z opcją wybraną przez Zamawiającego, naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów danego towaru), Zamawiający otrzyma zwrot równowartości ceny produktu lub zostaną mu zaproponowane inne, dostępne w sklepie towary w podobnej cenie.
    5. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, otwierania  należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Spisanie protokołu szkody jest obowiązkiem kuriera i nie może on odmówić jego spisania.
  2. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW
              1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny, informując o tym fakcie obsługę Sklepu Internetowego w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki oraz odsyłając zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
              2. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający kontaktuje się z Obsługą Sklepu Internetowego drogą mailową: sklep@elar-tech.pl bądź telefonicznie: +48 607 208 999 i odsyła na swój koszt niespełniający oczekiwań produkt (Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy) na adres: Elar-tech PHU 43-190 Mikołów ul.Podleska 26
              3. Zamawiający zobowiązany jest do odesłania towaru należycie zapakowanego wraz z wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz otrzymanym dokumentem sprzedaży (paragon lub faktura). 
                WYMAGANIA
                  1. Zwracany towar musi spełniać następujące wymagania:
                    • posiadać komplet przymocowanych fabrycznie, oryginalnych etykiet papierowych i wszywek, zarówno wewnętrznych, jak i dołączonych do produktu
                    • nie może nosić jakichkolwiek śladów używania
                    • musi być kompletny tj. zawierać wszystkie elementy, w tym zapasowe guziki, zamki etc. o ile takie były do produktu dołączone
                    • nie może być zniszczony w żaden inny sposób
                  2. Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni, poprzez uznanie rachunku bankowego, z którego Zamawiający dokonał zapłaty za towar lub rachunku bankowego podanego przez Zamawiającego na formularzu Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.


    W przypadku zwrotu towaru na specjalne zamówienie spowodowanym błędną specyfikacją klienta lub anulowaniem zamówienia z powodu klienta, od kwoty całkowitej będzie potrącone 25% kosztów przemagazynowania towaru

    Formularz reklamacyjny do pobrania:

    Formularz reklamacyjny.docx

    Wypełniony formularz prosimy dołączyć do paczki i odesłać na nasz adres lub dostarczyć osobiście. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl